Plugg plugg plugg

Då var klockan 05.30 och jag råkade vakna nyss. Eftersom att somna om inte riktigt är min grej så gick jag upp och tänkte ta mig ut på en liten morgonpromenad i snöyran innan det är dags att sätta igång med dagens pluggande. Tack vare våra lärares briljanta förmåga att planera har vi bara 2 tentor, 2 arbeten och till arbetena 2 seminarier de närmsta 2 veckorna. Skoj.
I övrigt hämtade jag ut nya värktabletter häromdagen och det verkar som om jag faktiskt kan sova efter jag tagit dem, vilket är en sjukt bra förbättring jämfört med de andra. Sen blir man ju dock lite skeptisk när det står såhär på asken:
  • Intag av Dexofen tillsammans med vissa andra läkemedel eller alkohol liksom överdos av Dexofen kan snabbt medföra livshotande andningsförlamning och hjärtpåverkan.
  • Alkohol ska aldrig tas tillsammans med Dexofen.
  • Drick aldrig alkohol inom 1 dygn före eller minst 2 dygn efter intag av Dexofen.
Men jag får iaf sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0