Plugg plugg och åter plugg

Inte skrivit på ett tag men det är mest för att det inte hänt så mycket att skriva om.
Igår började jag plugga vid 10 på morgonen och la ner pluggandet vid 12 på natten. Skoj lördag.
Idag träffade jag Carro och Karn i bibblan kl 12 och där satt vi tills kl 16 och pluggade. Ikväll blir det fortsatt plugg med en deadline kl 8 imorgon så lär det bli plugg inpå småtimmarna inatt.
I övrigt var inte mina värktabletter så effektiva som jag hade hoppats på med tanke på alla varningsetiketter. De gjorde mig yr och illamående men tog inte bort så mycket av smärtan, men jag blir iaf inte pigg av dem, det är väl alltid något. Ska försöka ta Tradolan på morgonen då de är bäst på att dämpa smärta, sedan ta de nya Dexofen på kvällen för att ta bort värsta udden men ändå tillåta mig att sova.
Men nu är det tillbaka till böckerna som gäller. Återkommer i veckan, om jag inte dött av Information Overload :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0