Nytt år, nya tag och mindre skägg

Jaha, man kanske skulle inleda detta året med att faktiskt skriva lite mer här. Vilket om jag känner mig själv rätt kommer vara i sådär 1 vecka sen händer inget vettigt att skriva om.
Men kan väl låtsas som att jag kommer vara duktig och skriva lite.

Har haft lite kontakt med en läkare här i Växjö som tidigare undersökt mig angående ryggen. När han fick reda på hur jag hade det med smärta och sömnproblem så skrev han ut nya tabletter till mig som jag ska hämta på apoteket imorgon tänkte jag, så håll tummarna att de inte gör mig lika pigg som mina Tradolan. Han skulle även skriva en remiss till en ny magnet-röntgen då den tekniken utvecklats en hel del sedan jag senast gjorde en, så får hoppas på att de hittar något som kanske går att fixa till!


För övrigt har jag använt min rakapparat som jag fick i julklapp så nu är jag len som en barnrumpa i ansiktet, vilket säkert var ett år sedan sist, saknar att klia i det när jag tänker... men är rätt skönt ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0