Uppdatering

Ber om ursäkt för den senaste tidens uppdateringsfrekvens med ursäkten att: Jag orkade inte.
Även om det nyligen kom ett inlägg på denna blogg men det var inte direkt från mig, utan den klient som fick jobbet att göra en design till denna så frekvent uppdaterade blogg, då jag själv har en estetiskt förmåga i klass med den av en slarvigt skivad citron.

Men som rubriken säger är detta inlägg mest en uppdatering av vad som hänt sen senast.
Vi växjöbor fick finbesök från både Karlskrona, Stockholm och andra orter ingen orkar komma ihåg. Detta firades självklart med fester. Fredagen festades hos mig med endast några få utvalda och på lördagen var det inflyttningsfest hos Familjen Bouvin/Appeltoft.

Större delen av veckan annars har bestått i en hel del pluggande, faktiskt, samt ett seminarium där currydimman låg tät över bänkarna. (Ja jag läser masterutbildning där de flesta studenter är från en viss del av Asien där man tydligen badar i curry och frityrsmet). Men jag och Morgan tvingade vår tredje gruppmedlem Tajul Islam från Bangladesh att minimera presentationen och inte fylla varje PP-slide med en hel uppsats och fick beröm av läraren för detta.

Denna helg vankas ännu mer plugg då vi har inlämning på Söndag kl 13, vilket kan vara sämsta tiden för deadline någonsin.
Men nu ska jag käka köttfärssås & Spagetti i väntan på att En viss Oscar Lütz kommer hit för lite softande och kanske en och annan öl, dvs helgens pluggande startar imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0