Löv is all around

Jahap, då var det tydligen höst igen och jag gillar det mesta med hösten faktiskt. Det är snart vinter vilket är awesome, vädret är dåligt vilket håller alla andra inne, man har en bra ursäkt att sitta inne och det är okej att äta varm soppa igen. 

Det finns däremot en liten nackdel med hösten som har att göra med läget på min lägenhet och det som ramlar från träden nämligen löv. Så som min lägenhet ligger så blåser alla löv i hela Växjö till min dörr och lägger sig där i en lövhög och så fort jag öppnar dörren gör löven sitt bästa för att smyga in i lägenheten och lägga sig i hallen vilket är lite irriterande då det låter som om man trampar runt i en chipsfabrik så fort man sätter en fot i hallen.

I övrigt är det snart massa plugg som gäller igen då lärarna i kursen som är 7.5 hp tycker att det är rimligt med 2 tentor, 3 uppgifter och 2 workshops. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0