Are you scared yet?

Igår blev det en runda på stan med syster där det handlades en skjorta och en omkopplare till skärmen, vilket är nice för nu kan jag ha 2 skärmar kopplade till min laptop och man kan inte ha för många skärmar... eller...

Ikväll blir det plugg och tvättstugan vilket aldrig är fel en fredag och imorgon är det halloweenfest i Mickans stuga vilket kommer bli sjukt nice, är peppad som attan faktiskt, vilket inte är så vanligt vad gäller mig och fest så det kommer nog bli nice, även att folk ville åka till Sivans istället för att ha hemmafest, men jag antar att det är majoriteten som får bestämma, tyvär.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lite skärmar :D

Jag brukar streama till tv:n så jag ha två det är riktigt nice :D

Tänk spindelharpan på tv. Då snackar vi ;)

2010-11-24 @ 19:38:48
URL: http://altrial.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0