Snöstorm

Klockan är nu 04:24 och jag är precis hemkommen från en "morgonpromenad".
Då min det kändes som om nån petade in ett antal knivar i ryggen så fort jag försökte ligga ner i sängen gav jag upp tanken på att få sömn inatt efter 30 minuter ungefär.
Det självklara att göra var då att ta en morgonpromenad, eller kvällspromenad om man nu vill kalla det för det.
Så jag klädde på mig lite kläder och gick ut för att möta SNÖSTORMEN!. Jag blev lite besviken. Visserligen snöade det en del, men jag hade förmodligen mött större luftmotstånd om en astmatisk hamster vid namn Örjan hostat på mig. Men trots detta blev det en timmes promenad och nu är frågan om det är nån idé att lägga sig igen, eller om man helt enkelt är vaken hela natten, sen pluggar hela dagen, sen har styrelsemöte, sen har middag med Oscar och Anita, sen sover.
Yeye, den som är vaken får se.

Kommentarer
Postat av: Elin

Stackare att du sa behöva ha så ont i ryggen :(

Men promenader i snö när nästan ingen är ute är ju inte helt fel iaf!

2010-11-24 @ 19:35:55
URL: http://altrial.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0