Plugg and Play

Middagen med Oscar och Anita blev som vanligt trevligt och på menyn var det Lax med massa grönsaker till (Brocoli, Harit Coverts, Sockerärtor och Sparris) samt en kall sås med fetaost och chili. Den efterätt som kanske gjordes blev faktiskt helt okej och kan därför erkännas. Det var en form av björnbärsglass eller björnbärssorbé kanske man kan kalla det, och till det riven mörk choklad.
Denna dag har spenderats till största delen med plugg då vi har en deadline på söndag. Men detta tidiga pluggande gör nog att de flesta tänker: "Va, pluggar han så långt innan?!" och ja det gör han faktiskt för denna helg kommer bli sjukt nice. Viktor och Klara kommer nämligen på besök för en långhelg här för att hälsa på mig... och för att det är sista pudas, men framför allt för att hälsa på mig.

Till helgen kommer även föräldrarna upp då syster ska flytta till en ny lägenhet. Inte för att jag kan bära nåt för ryggen, men jag och Anita bestämde att vi kan sitta i ena lägenheten och packa upp medan de stora och starka får bära.

Ser fram emot en awesome och upptagen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0