On the pill

Jahap, ännu en sömnlös natt, mycket spännande....
Ikväll hade jag ännu mer ont i ryggen än häromnatten då jag faktiskt fick lite sömn efter promenaden och så.
Det största problemet (bortsett från att det gör för jävla ont) är den lite smått dryga cirkel man hamnar i.

Jag har för ont i ryggen för att sova vilket gör att jag tar värktabletter för att det inte ska göra så ont. En av de ovanligare biverkningarna, som jag lyckas drabbas av, är att man blir pigg. Detta leder ganska naturligt till att jag inte kan sova, så frågan är då, ska man vara vaken och ha ont eller ska man vara vaken och ha mindre ont.
Det kanske låter bra att ha mindre ont och inte sova men problemet med det är de värktabletter som fass.se skriver så här om:
Tradolan Retard är ett morfinliknande smärtstillande läkemedel som verkar på speciella celler i det centrala nervsystemet (hjärnan och ryggmärgen).
Tradolan Retard används för behandling av måttlig till svår smärta.

Inatt blev det iaf värktabletter.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbigt läge :(

Tycker du får sluta att ha ont i ryggen helt enkelt!

2010-11-26 @ 19:33:44
URL: http://altrial.blogspot.com
Postat av: Alex

Ja det hade varit skönt om det hade varit så enkelt :o

2010-11-26 @ 19:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0