Han är rätt märklig den där...

Jag har funderat lite...
När jag är ute och går eller ska till affären eller nåt liknande kommer jag ofta på mig själv med att jag nynnar lite, inte på nån särskild melodi eller nåt utan mest, låter lite.
Häromdagen när jag gick till ica mötte jag ett par som kollade lite skumt på mig men jag tänkte inte så mycket på det förrän jag kom på att, Fan.. jag nynnade nog när de gick förbi mig. Detta satte igång en liten tanke i mitt huvud som slutade i hur det måste se ut för de jag möter.
När de möter en 175 cm lång 24-årig kille med hår som står åt alla håll och skägg som står åt ytterligare några håll, som med en ganska uppgiven min går omkring och nynnar lite.
Det är tur folk är förstående i närheten av campus, annars hade man väl blivit satt på St. Sigfrid.

I övrigt kommer Oscar och Anita på mat ikväll, lax står på menyn och så har jag gjort en liten efterrätt med. Om den blir bra, blir den inte bra har jag inte gjort nån efterrätt och så stryker vi ett streck över hela den tanken.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Den blev säker bra kan vi ta den i repris på fredag!!!!!

2010-11-03 @ 16:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0